• Gratis bezorgd vanaf €30,- in Nederland
  • Gratis retour binnen Nederland
  • Veilig online betalen
  • 30 dagen niet goed, geld terug

Algemeen

Account

  • Hoe maak ik een account aan?
    Je kunt een account aanmaken door onder 'Inloggen' te kiezen voor account aanmaken. Tijdens het bestellen van een artikel kom je ook automatisch op deze pagina.
  • Hoe kan ik inloggen?
    Je kunt inloggen met de combinatie van ‘klantnummer’ en ‘postcode’. Typ je postcode in zonder spatie tussen de cijfers en letters (is je postcode bijvoorbeeld 1234 AB, dan typ je 1234AB. Je kunt ook inloggen met de combinatie van ‘e-mailadres’ en ‘wachtwoord’. Om te kunnen inloggen met je e-mailadres, moet je al wel eerder een wachtwoord hebben ingesteld.
  • Waar kan ik mijn klantnummer vinden?
    Jouw persoonlijke klantnummer vind je op de factuur die je bij je bestelling hebt gekregen.
  • Waarom kan ik niet inloggen?
    Kun je niet inloggen op onze website? Waarschijnlijk lukt het wel met onderstaande tips:
    • Je kunt inloggen met de combinatie ''klantnummer en postcode'' of ''e-mailadres en wachtwoord''.
    • Typ je postcode in zonder spatie tussen de cijfers en letters (is je postcode bijv. 1234 AB, dan typ je 1234AB).

    Mocht het alsnog niet lukken dan kun je altijd terecht bij onze klantenservice:
    Telefoon: 0545 - 820985
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu te doen?
    Ben je je wachtwoord vergeten? Dan kun je op onze inlogpagina aangeven dat je je wachtwoord bent vergeten, vul je e-mailadres in. Je ontvangt dan binnen enkele ogenblikken een e-mail van ons met je wachtwoord.
  • Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?

    Als je inlogt bij Mijn account kun je bij "Mijn gegevens" je e-mailadres wijzigen. Voer je nieuwe e-mailadres in en klik op "Opslaan".

Bestellen en bezorgen

  • Hoe kan ik bestellen?
    Als je het product hebt gevonden dat je wilt bestellen, selecteer je je maat en klik je op 'In Winkeltas'. Vervolgens krijg je rechts bovenin jouw scherm te zien dat je een artikel in jouw winkeltas hebt staan. Mocht je meerdere artikelen willen bestellen, dan kun je deze op dezelfde manier in de winkeltas plaatsen. Als je de bestelling wilt plaatsen, klik je vervolgens op 'Afrekenen', dat rechtsbovenin jouw scherm in de winkeltas staat. Door vanaf hier de bestelprocedure te volgen kun je de bestelling plaatsen. 
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    We doen ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. We streven naar een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Mochten wij dit om een of andere reden niet verwerken, dan berichten we je hiervan. 
  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
    Je ontvangt na jouw bestelling een bevestiging hiervan per e-mail. Jouw order wordt vervolgens in behandeling genomen.

    Als je inlogt onder 'Mijn Account' zie je onder het tabblad 'Mijn Bestellingen' de status van jouw bestelling. Je kunt hier volgen of jouw order in behandeling is genomen en of deze reeds naar je wordt uitgeleverd. Heb je zonder account besteld? Dan kun je de verzendstatus niet inzien. Zodra jouw bestelling wordt uitgeleverd aan DHL, ontvang je van ons een e-mail en kun je via Track&Trace van DHL Parcel jouw bestelling volgen. 

  • Waar kan ik mijn ordernummer vinden?
    Je kunt jouw ordernummer vinden in de bevestigingsmail die je ontvangt na jouw bestelling. Daarnaast staat het ordernummer ook vermeld onder 'Mijn Bestellingen' als je inlogt onder 'Mijn Account'.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Voor het annuleren van een bestelling kun je contact opnemen met de webshop op telefoonnummer 0545-820985 (van maandag t/m zaterdag telefonisch bereikbaar van 09.00 uur tot 17:00 uur) of stuur een e-mail naar info@choizz.nl. Indien je bestelling nog niet is verzonden, kan je bestelling geannuleerd worden. 

    Mocht je bestelling al verzonden zijn, dan kun je deze kosteloos retour sturen met het bijgevoegde retourformulier. Op de door je ontvangen verzenddoos zit een adressticker met daarop het retouradres. Je kunt deze doos met de huidige sticker gebruiken voor jouw retourzending. 

  • Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
    Er worden geen verzendkosten berekend bij bestellingen boven de €30,-. Bij bestellingen met een orderwaarde onder de €30,- rekenen wij €3,95 verzendkosten binnen Nederland.

    De verzendkosten voor pakketverzending naar België en Duitsland is standaard €3,95

  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
    Ja, dat is mogelijk. In het bestelproces kun je kiezen voor een ander afleveradres, bijvoorbeeld op je werk of bij de buren. 

    Naast het kiezen van een ander factuuradres is het ook mogelijk om je bestelling af te halen bij één van de vele DHL Parcelshops in Nederland. Tijdens het afrekenproces kun je eenvoudig aangeven bij welk servicepoint je de bestelling wenst af te halen. 

  • Kan ik mijn bestelling ook naar het buitenland laten versturen?
    Ja dat is mogelijk. We bezorgen jouw bestelling ook in het buitenland. Hiervoor worden verzendkosten in rekening gebracht. De verzendkosten zijn verschillend per land en worden automatisch verrekend voordat je je bestelling bevestigd.

    De verzendkosten voor pakketverzending naar België en Duitsland is standaard €3,95.

    Let op: de levertijd van jouw bestelling zal vermoedelijk langer duren dan 2 tot 5 werkdagen

Betaalmogelijkheden

  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?
    iDEAL
    De volgende banken zijn hierbij aangesloten: ABN AMRO, ASN Bank, ING bank, Rabobank, SNS Bank, Regio Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bank, KNAB en Bunq. iDEAL is veilig, snel en makkelijk!

    Creditcard
    Je kunt ook betalen met je Visa en Mastercard creditcard. Tijdens de betaling wordt er gevraagd naar je CVC code. Deze 3-cijferige code vind je op de achterkant van je creditcard, het zijn de laatste 3 cijfers. 

    PayPal
    PayPal staat voor veilig en slim betalen. Door onze samenwerking met de Nederlandse banken kun je eenvoudig en gratis in binnen- en buitenland met een bank- of girorekening betalen. Ook kun je bij ons met je creditcard betalen.

    Als je kiest om via PayPal te betalen, word je na het bestellen direct doorgeschakeld naar de website van PayPal. Je kunt je hier aanmelden voor een nieuw account of inloggen met je bestaande account.  Van ons ontvang je na betaling een orderbevestiging. 

    Belgische betaalmethoden
    Naast de reguliere Nederlandse betaalmethoden biedt Choizz ook de Belgische klanten de mogelijkheid te betalen via: ING Homepay, Belfius Direct Net, KCB/CBC Online en Mister Cash.


  • Waar kan ik mijn kortingscode invullen?
    Wanneer je een kortingscode van ons hebt ontvangen? Dan kun je deze kortingscode invullen in stap 1 van het bestelproces, de 'Winkelwagen'.

Retourneren en ruilen

  • Hoe kan ik mijn product retourneren?
    Wanneer je je bestelling hebt ontvangen heb je een bedenktijd van 14 dagen, binnen deze 14 dagen is het mogelijk je bestelling te retourneren.

    Het retourneren van de artikelen is eenvoudig, je kunt deze inleveren bij één van de DHL Parcelshops bij jou in de buurt. Daarbij moet je een formulier invullen, zo kunnen wij je retourzending beter en sneller behandelen na ontvangst. Voeg het retourformulier bij de artikelen en stuur deze terug, dit mag in de originele verpakking.

    Voor de zekerheid adviseren wij het Track & Trace nummer van je retourzending te bewaren, dit is de bevestiging van je retourzending.
  • Hoe kan ik mijn product ruilen?
    Je kunt je gekochte product(en) binnen 14 dagen ruilen. Voor meer informatie over het ruilen van je product(en) bezoek onze Ruilen en retourneren pagina.
  • Zijn er kosten verbonden aan ruilen of retourneren?
    In Nederland is het ruilen of retourneren gratis, dit kun je doen door je bestelling in te leveren bij een DHL Parcelshop bij jou in de buurt.

    Let op: buiten Nederland worden door de betreffende postservice wel kosten in rekening gebracht, deze kosten verschillen per land.

    Een andere mogelijkheid is het retourneren of ruilen via een PostNL Pakketpunt (postkantoor), de verzending kost je dan € 6,95. Deze kosten zijn voor je eigen rekening en worden niet door Choizz vergoed.
  • Hoe weet ik dat mijn bestelling goed retour is gekomen?
    Zodra we de retourartikelen goed hebben ontvangen en verwerkt, versturen wij je een bevestigingsmail. 

  • Kan ik afgeprijsde producten retourneren?
    Jazeker, ook afgeprijsde artikelen nemen wij retour. 
  • Krijg ik mijn betaalde verzendkosten terug als ik mijn bestelling retourneer?
    Wanner je de gehele bestelling retour zendt krijg je de gemaakte verzendkosten terug. Als je één of meerdere producten houdt, vergoeden wij de verzendkosten niet.
  • Ik ben vergeten het retourformulier mee te sturen bij de retourzending, wat nu?
    Wanneer je vergeten bent je retourformulier mee te sturen vragen we je om contact met onze klantenservice op te nemen.

    E-mail: info@choizz.nl
    Wij doen ons uiterste best je e-mail binnen één werkdag te beantwoorden.

    Telefoon: 0545-820985
    Maandag t/m zaterdag: 9:00 uur – 17:00 uur

Contact

Aanmelden nieuwsbrief
Door de 'Verzenden'-knop op deze pagina te gebruiken, ga je akkoord met de in ons privacy statement vermelde voorwaarden.

Om je de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid dat wij hierin maken, verwijzen wij je door naar ons cookiebeleid.